Özel Okullar İçin Eğitim Öğretim Desteği 2. Taksit Ödemesi
Özel okullar için eğitim öğretim desteği 2. taksit ödemeleri Müdürlüğümüzce yapılmaya başlanmıştır. Eğitim öğretim desteğinden yararlanan özel okulların aşağıda belirtilen belgelerle en geç 24/02/2021 tarihine kadar Müdürlüğümüz Destek Hizmetleri Birimine müracaat etmeleri gerekmektedir.
Ödemeler İçin Gerekli Belgeler
1- E- Arşiv Fatura (Kaşeli ve imzalı iki adet)
2- E-Okul Sisteminden alınacak onaylı "Eğitim ve Öğretim Desteği Ödeme Listesi" (2 Adet)
3- Güncel vergi borcu yoktur yazısı (2 Adet)
4- Güncel SGK prim borcu yoktur yazısı (2 Adet)
5- Ödemenin hangi hesaba yapılacağına dair IBAN belirtir resmi yazı (2 Adet)
NOT: FATURALAR E-FATURA OLARAK DÜZENLENMESİ GEREKMEKTEDİR. E-FATURA HARİCİ FATURALAR KABUL EDİLMEYECEKTİR.
FATURA KESİLECEK KURUM BİLGİLERİ:
ADI : SAKARYA SERDİVAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
VKN : 7620269849
VD : GÜMRÜKÖNÜ VERGİ DAİRESİ
E-POSTA: serdivan54_destek@meb.gov.tr