SAKARYA SERDİVAN İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

FATİH PROJESİ 3. FAZ ETKİLEŞİMLİ TAHTA İHTİYAÇLARI KONTROL LİSTELERİ (ACİL)

FATİH PROJESİ 3. FAZ ETKİLEŞİMLİ TAHTA İHTİYAÇLARI KONTROL LİSTELERİ (ACİL)

Fatih Projesi 3. Faz çalışmaları kapsamında hazırlanan,İlçemize ait Etkileşimli Tahta ihtiyaçlarına dair liste ekte sunulmuştur. İlgili listeler Eylül 2016 itibariyle MEBBİS/ Devlet Kurumları Modülde aktif bulunan kurumlardan hareketle hazırlanmıştır.

İhtiyaç tespit çalışmaları öncesinde sizlerden Veri Toplama Modülü (VTS) vasıtasıyla ihtiyaç talepleriniz alınmış; talep yapmayan kurumların mevcut ET durumları incelenmiş, derslik sayısı vs. durumları baz alınarak tahmini tespitler bakanlıkça yapılmıştır.

Konuya dair kurumların doğru tespiti, okullardan gelen güncelleme talepleri vs. gibi durumlar göz önünde bulundurularak ihtiyaç listelerinin tarafınızca kontrol/güncelleme/ onay amacı ile çalışma başlatılmıştır. İlgili çalışmanın aşağıdaki açıklama ve esaslar doğrultusunda en geç 24/07/2017 Pazartesi günü mesai bitimine kadar serdivan54@meb.gov.tr adresimize gönderilmesi, gerekli hassasiyetin gösterilmesi hususunda;

 

 Bilgilerinizi ve gereğini önemle rica ederim.

 

Çizelge İçin Tıklayınız.


Keşif Yönergesi için Tıklayınız.

 

Yapılacak işlemler:

 

1-Bilgilerin kontrol edilmesi, fazla ya da eksik görülen ET sayılarının tarafınızca değiştirilmesi uygun görülmektedir. İhtiyaç Tespitlerinin, ET Keşif Yönergesine uygun olarak ve kamu kaynağının gereksiz kullanılmasına engel olacak şekilde yapılması önem teşkil etmektedir. ( Değişiklik yaptığınız alanlardaki yazı rengini kırmızı olarak seçmeniz gerekmektedir.)

 

2-İlinizde 3. FAZ kapsamında ihtiyaç bildiren ancak diğer kurumlarınızdan ihtiyaç fazlası çıkan ( kapanma/dönüşüm vs. ile) ET’ lerin taşıma/nakil sonrası ihtiyaç durumu kapanan okullarınızın listeden tamamen çıkarılması.

 

3- Listede olmayan kurumlarınızı listenin en altına olacak şekilde, kuruma dair bilgileri ve ET talep kısımlarını tam ve eksiksiz olarak işleyiniz. ( Bu bilgilerin tamamının listenin en altında ve yazı renginin kırmızı olarak işlenmesi gerekmektedir.)

 

4- Listelerde binası ve bilgileri aynı olan ancak isim değişikliği yapılan kurum varsa yeni bilgilerinin eskiler yerine işlenmesi.

 

5- Bütün kurumlarınız için “ Altyapı Durumu ” alanının kontrol edilerek ilgili alana yalnızca “ VAR “ ya da “ YOK “ şeklinde veri girişi yapılması. ( Bu kısımda renklendirmeye gerek yok.)

 

 

Not: Tablo düzeninin kesinlikle bozulmaması ve yazı tipi, büyük-küçük harf düzenine dikkat edilmesi önem arz etmektedir.

Arabacıalanı Mahallesi 535. Sok. No1/1 Serdivan / SAKARYA - 0 264 211 53 13 211 53 23

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.